onsdag 30. juni 2010

Twilight - New Moon - Eclipse

Denne uka har flydd forbi (selv om det bare er onsdag) og selv om jeg har en veldig rutinepreget jobb er det gøy å ha noe å gjøre hver dag. I går var det fult kjør og Twilight begynte halv sju, men eclipse begynte ikke før i tolv så vi kom oss ikke hjem før i tre-tida! Proppa i meg så mye sukker så mulig så jeg ikke skulle sovne når den siste filmen begynte. Personlig er jeg ikke en enorm twilight fan, jeg liker de gamle tradisjonelle vampyrene bedre, men eclipse er nok desidert den beste filmen så langt etter min mening. Akkurat nå kan jeg ikke vente til november når Harry Potter kommer! 



Jeg har egentlig veldig lyst å levere tilbake den stripete genseren fra Gina fordi ALLE har jo søren meg lik. Jeg liker ikke å ha ting som alle andre har, men den er så komfortabel og passer til så mye forskjellig at jeg tror jeg lar være... Fra nå av skal jeg bare kjøpe ting i bruktbutikker... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar