fredag 18. juni 2010

Finstas i 50års lag

Da fyller omsider svigemor 50år nå som gaven er kjøpt er det bare å grave frem det man har i skapet. Jeg hadde planer om å tørke støvet av en gammel maxi kjole som hang lengst inn i skapet, men det var jo søren i meg salg overalt og da fant jeg selvfølgelig noe annet... Jeg fant en grå kjole som er nokså simpel, men som jeg likte fordi den var stroppløs og hadde en gresk flyt i stoffet. Pluss at jeg kan stæsje den opp så mye jeg vil og med hva jeg vil!




Kjolen kjøpte jeg på BikBok ettersom det var 50% på nesten hele butikken! Den kostet vel rundt 150 kr (røverkjøp spør du meg) og siden jeg har en stor mangel i kjoler i skapet mitt tok jeg meg råd til den. Tar turen til Ørje (den store ødemark) i femtiden, men skal få tatt noen outfit bilder før jeg farer av gårde.

"Fashion is all about eventually becoming naked." - Unknown

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar