fredag 18. juni 2010

Closet cravings: cloomy in the rain

Denne dagen har egentlig vært en stor skuffelse når det kommer til vær. Jeg hadde store planer om en sykkeltur (for å få trimmet bort litt av sukkeret som var i noen bakevarer jeg angrep i går), men regnet forhindret meg. Jeg får en litt skyldfølelse når jeg ikke får gjort det jeg hadde planlagt, spesielt når jeg føler at jeg eser ut av klærne mine fordi jeg ikke får trent. Jeg får heller finne på noe her inne i dag...

Når det regner er det bare å ta frem frakken og de vanntette skoene, men det betyr ikke nødvendigvis gummistøvler og bestemorkåpe. Jeg fant som vanlig noen flotte plagg på polyvore som jeg ikke hadde hatt noe i mot å bruke i dag.





Besøk polyvore profilen min for å se hvor plaggene kan kjøpes! (Arrownight)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar