torsdag 1. juli 2010

Polaroid picture

På jobben i går fant jeg og mamma ett elgammelt kamera som bare satt i kroken på kontoret dekket av støv. Jeg kastet meg selvfølgelig over det, men selvfølgelig fungerer det ikke! Vi har til og med et helt nytt sett med film og alt mulig, men de kommer rett og slett ikke ut... Men det gjør det jo ikke noe mindre pent så det blir nok en fin pyntegjenstand hvis jeg ikke får det til å fungere. 




 Får meg til å tenke på gode gamle dager da man måtte stikke hodet under ett tøystykke for å ta et bilde. Jeg absolutt elsker det, og vil at det skal virke! VIRK! Men nå skal jeg slappe av litt før tur-kameraten min kommer og vi skal ut å gå. Det er jo bikini-sesong folken! 

"It has become appallingly obvious that our technology has exceeded our humanity." - Albert Einstein

2 kommentarer:

  1. Åh ja. Et eget skoskap er drømmen! :-) har ikke plass der jeg bor nå. Kjedelig.

    SvarSlett
  2. wow lucky girl! I love pola
    Violaine
    http://www.2girlstonight.com

    SvarSlett