søndag 27. juni 2010

Shoppingspree vol.2

Uff, det er søndag og det kan bare bety en ting. Jeg begynner å jobbe i morra. Svært motvillig siden jeg jobbet der i ett år på ungdomskolen og det er de samme rutinene dag inn og dag ut! Det eneste som motiverer meg er at jeg selvfølgelig tjener noen kroner, men på fem uker kommer jeg ikke til å tjene mer enn rundt 8000 antageligvis... Men jeg holder motet oppe!

Ok, jeg vet jeg lovet å legge ut alt jeg har kjøpt, men det blir bare for rotete så jeg velger å legge det ut ettersom jeg enten bruker det eller føler veldig sterkt for å ta bilde av det å legge det ut (...)! 

Ett av mine desidert beste kupp kanskje noen sinne. Kjøpt på Din Sko for bare 149, ja 149!! Det var bare en tilfeldighet at vi stakk innom ettersom vi allerede hadde vært innom tusenvis av skobutikker, men jemeni å glade vi ble når vi så alle skoene på salg! 

God søndag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar