mandag 28. juni 2010

"The best way to appreciate your job is to imagine yourself without one."

Sommerens første dag på jobb. Det er nok ikke akkurat den ideelle jobben, men jeg tjener i det minste penger! Men man kan ikke si at jeg ikke har prøvd, for jeg har vandret gatelangs med jobbesøknader, men ingen er vist interesserte i en hardtarbeidende 18år gammel jente...



Det var dette som fristet mest etter en lang tur med gåkameraten min, en stor romslig genser, silkeshorts og knestrømper. Jeg tok noen bilder av hva jeg hadde på meg i dag, men av en eller annen merkelig grunn ble bildene dårlige og plaggene så bare billige ut... Om bare noen ville ta bilder av meg! Er ikke lett å ta sine egne bilder, spesielt når jeg bruker MOBILEN til å ta bilder. 

I morgo blir det twilight-maraton med søstern etterfulgt av Eclipse. Det blir en lang dag med først tannlege, jobb og kino i tillegg til at jeg må stå opp tidlig for å bake horn. Men nå skal jeg kose meg med verdens beste serie, True Blood. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar