lørdag 26. juni 2010

Piknikk

Som de aller fleste lørdager har jeg tilbrakt (tilbrunget?) dagen sammen med min bedre halvdel og som tittelen tilsier har vi vært på piknikk! Hvorfor er mat en så stor del av sosialisering? Jeg klarer ikke å ha mat foran meg uten å spise den! Jeg både hater og elsker mat (mitt forhold til mat skal dere få vite i et annet innlegg...), men i dag ga jeg rett og slett f*** og koste meg med hjemmelaget pizza og oreo cookies.
Jeg syns også det var grunn til å feire mest fordi vi fikk igjen karakterene våre på onsdag og var ikke akkurat missfornøyd. Har slitt og strevd i et år nå, men at det bare er ett år igjen på videregående kan jeg ikke forstå. Jeg er snart en ordentlig student FFS!

 

Jeg ante fred og ingen fare og trodde vi skulle ta et helt normalt bilde. Så feil kan man ta...

Har ikke jeg verdens kjekkeste kjæreste? 


De enorme bestemorbrillene kjøpte jeg på cubus, mens genseren på gina. Jeg har dessverre ikke fått tatt noen bilder av fredagens innkjøp, men det kommer snart! 

God helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar