torsdag 17. juni 2010

Person-inspirasjon

Jeg er nesten sikker på at den personen jeg misunner mest, ser opptil mest og blir mest inspirert av er Emma Watson. Jeg har aldri tort å innrømme det ettersom jeg er beyond misunnelig på alt ved henne, men hun er rett og slett perfekt på alle mulige måter.






 Hun er helt nydelig i alt hun har på seg og er blitt et mote ikon (blant annet for meg). She's an English rose! Jeg syns hun har en veldig moteriktig stil som fortsatt er veldig henne og hun gjør alt til sitt eget. La oss bare si at stilen hennes er ti ganger bedre enn skuespillerferdighetene hennes...


"Just be comfortable in what you are wearing. Dress for who you are, how old you are- don't try to be anything else. I don't have a stylist yet. A lot of my clothes I pick out with my mom or my friends. I quite like that, having my own sense of style and feeling like when I go out -  it's me."












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar