tirsdag 22. juni 2010

Closet cravings: black in the sun

Nok en dag, nok en outfit! Er det noe jeg elsker så er det å se på ting som jeg vet at jeg ikke kan få. Det er nok mest sannsynlig fordi jeg ikke identifiserer meg med noe av det som henger i mitt eget skap lenger. Mye av det jeg har liker jeg ikke en gang og resten er bare ikke meg. Jeg har nok gått igjennom en forandring når det gjelder både identitet og stil og det vil nok ta litt tid å bygge opp en ny garderobe. Heldigvis er blir det shoppingtur til torsdag med mine to beste venninner og det er noe jeg definitivt ser frem til.

Dagen i dag har vært helt perfekt, sol, men mye vind så det ikke blir for varmt. Skulle gjerne byttet dette antrekket med de slitne joggebuksene og genseren jeg har på meg nå...


Vender nok en gang tilbake til min yndlings "farge" nemmlig svart. Jeg absolutt elsker skoene som kan kjøpes på forever21 for 25 dollar! 

Hva syns du om antrekket?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar