søndag 20. juni 2010

Happy Birthday mother-in-law

Gratulerer med dagen sviemor, 50 på samme dag som kronprinsparet giftet seg (en begivenhet jeg MÅTTE få med meg). Det er så spesielt å se kongelige bryllup, jeg skulle ønske jeg var gammel nok til å huske Diana og Charles'...

Men uansett så hadde vi det ordentlig koselig i 50årslag, selv om jeg var yngst av alle med mine snart 18 år. Neste store begivenhet blir min 18årsdag om en måned, og jeg er i full gang med å sette opp en ønskeliste. Noen ganger er det enklest å bare ønske seg penger, men det blir jo mer personlig å få en gave som er håndplukket av den man er glad i.


Med bare en rettetang til rådighet var det ikke så lett å få til krøller, spesielt når håret mitt er så vanskelig å ha med å gjøre! Forandret på do'en min rundt 6 ganger før jeg ble mer eller mindre fornøyd. Det er svigers som har alle bildene så de legger jeg ut så snart jeg får tak dem!


"I dress for the image. Not for myself, not for the public, not for fashion, not for men." - Marlene Dietrich

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar