onsdag 14. juli 2010

Sneek peak at Topshop

Det er flere som har blogget om topshops AW2010 og jeg kan ikke dy meg og gjøre det samme. Jeg forelsket meg helt i absolutt alt jeg så og veldig mye av det er ting som jeg alltid har elsket; tømmerhogger lua, kapper, skinn, fuskepels, fjøs-strikkagenseren og øreklokkene! Så absolutt en typisk norsk vintergarderobe. Jeg kan ikke vente til Topshop kommer til Norge rundt nyttår. Jeg tror jeg likesågodt begynner å spare nå!




Jeg absolutt elsker saueskinnet på lua og klokkene og den beige kappa, som jeg LETT kan se meg selv i. Alt jeg kan kneppe helt opp i halsen faller merkelig nok lett i smak hos meg. Jeg gleder meg allerede til vinteren og det er bare juli! 




Strikkagenseren, skinnshortsene, fuskepelsen. Alt funker! Ja takk til alt!


Som bursdagsbarnet ser jeg ikke bort fra at besteforeldre overøser meg med bursdags-gaver og (som den forberedte personen jeg er) har jeg allerede funnet noe jeg har fryyyyyktelig lyst på som dere skal få se... SENERE! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar