torsdag 15. juli 2010

“I got my hair highlighted, because I felt some strands were more important than others.”

Hvis det er noe jeg er livredd for å forandre på så er det håret mitt! Det er som ett sikkerhetsnett som hvis man havner i den fella at man ikke forandrer noe særlig på den på noen måneder forblir den sånn i årevis. Jeg sitter i musefella etter håret. Jeg tror jeg har hatt mer eller mindre den samme frisyren siden 10. klasse og nå er det slutt!
Jeg skal gjøre en dramatisk forandring som jeg tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd med, men som alle andre er veldig skeptiske til! Derfor tror jeg at jeg velger å ikke fortelle det til noen sånn at ingen kan påvirke valget mitt. 


Damdamdamdam... The BOB! Absolutt ingen kort bob, men en lang som rekker til skuldrene kunne jeg tenke meg. Et veldig mikroskopisk skritt for menneskeheten, et enormt skritt for meg! Bildene er tatt fra en av mine yndlingsblogger, wishwishwish.net, som hadde det samme problemet som meg. Hun var lei av langt hår som henger i veien og tok frem saksa. Når jeg har funnet og betalt for en ny pc skal jeg investere i en god frisørsalong og klippe bort en cm eller tjue. En god sommer klipp eller? Kommer jeg til å kle det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar