tirsdag 13. juli 2010

The gray lady and mr. Beckham

Jeg kan begynne med å si at jeg opplevde en enorm skuffelse på morgenen i dag da sims 3 ikke lå i postkassa som jeg hadde håpet. Men med tanke på hvordan dagen ellers har vært er jeg nesten glad, for den har vært super! Jeg fikk endelig dratt Torkel ut av senga og ut i det "fine været" og vi har det alltid så koselig sammen når vi er ute bare oss to. Vi gjør det alt for sjelden. Vi to er de største motstanderne av sola så litt overskyet og småregn sa vi ikke nei til! Hvis det blir så varmt i morra som det har vært vurderer jeg seriøst å ta frem bikinien.

<  

And that is why I call him mr. Beckham.

Nok en dag med baggy grå genser og fløyelstights... Utrolig hvor slækk man blir når det er sommerferie og man ikke skal noe hver dag. Men det blir nok definitivt mer spennende antrekk nærmere min bursdag (som forøvrig er på søndag!) og jeg har planer både fredag, lørdag og søndag. Min lojale fotograf vil bli tvunget til å ta bilder. 

1 kommentar:

  1. SV; Haha, hva har kjæresten din i mot redheads??! :P da ville jeg hvertfall gjort det om jeg var deg. høhø.

    SvarSlett