mandag 5. juli 2010

Bursdagspenger = asos bestilling

I dag skal jeg ta et stort steg og bestille fra Asos for første gang noen sinne! Tro meg, hadde jeg hatt muligheten hadde jeg gjort det for lenge siden, men ettersom mine kjære foreldre ikke akkurat liker å bestille fra utlandet har jeg måtte klare meg med norske nettbutikker... Men NU er det andre boller! Om bare to uker blir jeg atten og siden jeg fikk litt bursdagspenger på forhånd slår jeg ut håret og bestiller noen "små ting". 

Jeg skal uten tvil kjøpe disse skoene som koster 401 kr.

 

Jeg står imellom ett av disse tre antrekkene, men jeg får ikke bestemt meg. Alle koster rundt 180 kr. Jeg dras mot jumpsuiten men jeg er skeptisk til om den kommer til å passe! Skulle gjerne prøvd den...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar