mandag 12. juli 2010

Thunder!

Torden og lyn er en sikker ting som skremmer vettet av internettbrukere. Jeg har egentlig aldri brydd meg om det (og jeg kommer til å svi for det en dag) og det er så utrolig kjedelig for det er INGEN på msn og INGEN som blogger. Men jeg skjønner det jo, det er skummelt... Hver gang det lyner tørr jeg ikke se ut av vinduet i frykt for at det skal stå en halloween-maske-mann med en kniv på andre siden. Jeg er glad jeg skal ligge i armkroken til Torkel i natt...

På en annen side skal var jeg og gikk meg en tur i vakre Ørje i går og holdt på å DØ av fuktighet og varme. Det er rett og slett ALT for varmt. Men jeg tok alikevel noen bilder der jeg spankulerte nedover veien.



 Iført min kjæres jakke, oversize sweater (som jeg så godt som bor i for tida) og nelly wedges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar