lørdag 17. juli 2010

Dark safari dress

Jeg hadde egentlig tenkt til å poste dette innlegget i går før jeg dro på grillfest, men jeg hadde verken tid eller energi. Det ble så mye styr rundt hvordan vi skulle komme oss dit og hvordan alle skulle få plass i bilen, så jeg ble sugd litt tom for energi. Men når vi endelig kom oss dit hadde vi det kjempe kos. Var utrolig gøy å se alle igjen siden jeg ikke har sett dem hele sommerferien. Torkel ble dessverre ikke med fordi han var syk og handikapet, jeg følte meg så naken! Vi gjør alltid sånne ting sammen, så det var utrolig ensomt og rart å være alene. 



Denne kjolen var ett av mine beste kupp på shoppingturen vår i Oslo. Den kostet bare 100 kr! Den sitter utrolig fint og har en strikk rundt livet som får meg til å se skikkelig slank ut! Den er akkurat passe lang så den skjuler mine big size lår, også går den helt opp i halsen som jeg elsker. Den minner meg litt om en 30-talls safari look over seg med de to lommene på brystet. 

Men nå skal jeg ut å trimme av meg burgeren og oreokaka som jeg spiste i går også ut å spise med min kjære. God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar