mandag 19. juli 2010

Bursdagsbarnet!

Happy birthday to me! Vel, egentlig hadde jeg bursdag i går, men det var jeg alt for travel til å blogge for det skjedde så mye på en gang. Jeg sto opp rundt tolv og begynte å bake nesten med en gang og ble ikke ferdig før halv fem, bare en time før folk kom, så der er unskyldningen min for å ikke legge ut noen outfit-bilder i dag!
Jeg er helt i tåka over hvor mange flotte presanger jeg fikk. Jeg har tydeligvis oppført meg pent det siste året! I går feiret jeg for det meste med familien, men jeg kan fortsatt se frem til litt feiring med venner og det betyr flere gaver! Neida, er utrolig fornøyd med de jeg allerede har fått.


Dette er bare noe av mye, men jeg absolutt elsker både ringen som jeg fikk av min kjære og sko som jeg fikk av min søster. Ringen er helt NYDELIG og jeg fikk helt hakeslep da jeg pakket den opp. Han er verdens beste gutt uten tvil!

1 kommentar:

  1. sv: tusen takk.-) det varmet! grattis med dagen som var da! bursdag er skøy! i år blir jeg dritgammal så da bør det vanke noen kule gaver:P hihi.

    SvarSlett