lørdag 10. juli 2010

Closet cravings: Lazy with a capital L

Helt ærlig har jeg følt meg langt fra rebelsk i dag, med bare daffing og ligging og spising og alt som inngår i den "grusomme" synden latskap. På en måte er det deilig med en sånn dag også, spesielt når man tilbringer den sammen med den kjæreste av de kjære. Selv om jeg akkurat nå ligger i halvsøvne, alene, i senga hans mens han glaner på pc'n... Håper han kommer å gir meg en stor bjørneklem snart, begynner å føle meg LITT ensom. Den gode nyheten er at jeg har gått ned en hel kilo! Nå veier jeg 53 kilo, så har "bare" tre kilo igjen før jeg er sånn tålig fornøyd. 

En daffe dag krever ett daffeantrekk, og selv om jeg ikke nødvendigvis hadde på meg dette antrekket i dag er det fortsatt dagens closet craving. 


God helg, gutter og jenter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar