søndag 4. juli 2010

Alone in a big bed...

Litt melodramatisk tittel, men må innrømme at jeg liker veldig lite å ligge alene i dobbeltsenga etter å ha delt den med min bedre halvdel i noen dager... Jeg er en av de heldige som ser kjæresten sin så godt som hver eneste dag til tross for at han bor en halvtime unna med bil. Men for en gang skyld gikk det en hel uke mellom være-sammen-tiden! En uke var ille nok, men når jeg tenker på de som har kjæresten sin flere mil unna og kanskje bare ser hverandre noen få ganger i måneden får jeg helt vondt i magen... 

But on a happier note, så fikk Torkel kameraet til å fungere! Vi ble helt ville og begynte å ta bilde på bilde av hverandre. Det er helt merkelig å få bildet med en gang uten å kunne legge det over på pc'n også må man alltid tenke godt over hva man tar bilder av for ellers sløser man med bildene! Jeg og Torkel valgte å lage en scrapbook av bildene vi tar når vi er sammen som vi kan se tilbake på når vi blir eldre :D



 

Selv om bildekvaliteten ikke er helt på topp så gir det meg en 50-talls følelse og dessuten har kameraet personlighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar