onsdag 7. juli 2010

Woman in black

Ett veldig sent innlegg til å være meg, men jeg har hatt besøk i nesten hele dag i tillegg til jobbing så jeg føler at jeg er unnskyldt. Bare ett par dager til så er det fri i to uker! En uke hos Torkel, grillfest på fredag, og en uke uten noe spesielt program.Ulempen? TRE uker til med jobbing etter det!

Nok om mine sorger, i dag hadde jeg nok en gang på meg upraktiske klær på meg på jobben. "Ta på deg en joggebukse og genser da vel!" Over mitt lik! Jeg gidder ikke å gå rundt hele dagen å se ut som en boms heller.


Kjole: Charlotte Thordsvedt, solbriller: cubus

PS: Jeg har undersøkt og undersøkt og etter mye om og men har jeg bestemt at jeg skal bestille for under 200 kr første gang jeg bestiller fra utlandet. Så jeg går for en veske som jeg fant og fikk helst sjokk over at var så billig! 140 kr fra Asos. 


God veldig tidlig torsdags morgen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar